Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kissable | użytkownik

imię i nazwiskoAnika adresul. 665- sąsiadka Szatana zarejestrowany24.02.2009 @21:35:48 ostatnio na stronie23.09.2012 @19:35:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5689826
digarty44 komentarze330 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ANDReandrzej    09.05.2012 @11:27:55
hmm... ciekawe
_______
z każdym zdjęciem bliżej do perfekcji
~arjon7    16.06.2011 @00:54:19
Dziękuje. Ja też myślałem że nic z tego a jednak!
_______
Spin Hard go pro !
~ELSNER7    07.11.2010 @16:34:06
należało sie
~ELSNER7    07.11.2010 @15:59:25
piękna kobieta
~jaquar    04.09.2010 @20:49:36
niedobrze!
~jaquar    03.09.2010 @20:29:11
Dlaczego Bulleta słuchałaś, a nie słuchasz?
~jaquar    03.09.2010 @00:23:34
Metallica była dla mnie czymś więcej kilka lat temu. Niestety już to wszystko opadło, a może ja się po prostu zmieniłem. Muzyki innych kapel słucham, bardzo innych Bullet, A7X, może znasz? Jeśli nie, to zachęcam to zmienić (:

Dziękuję za wszystko.
~jaquar    01.09.2010 @21:29:23
Wpadłem przypadkowo, przejrzałem galerię, masz świetne zdjęcia i słuchasz Dżemu, Metaliki! Aa! pozdrawiam
~astonmarcin    02.03.2010 @19:39:36
dawno tu nie zaglądałem, ładne zdjęcia
kurcze przypominasz mi jedną dziewczynę, też ma na imię Anika :P
pozdrawiam
~greencat    15.08.2009 @20:47:21
dziękuję
~cafeto    13.08.2009 @21:26:08
Telefon to chyba najlepsza zabawka dla niej. A że swojej mamie już zepsuła telefon (bo też jej bardzo smakował :D) dostała stary, od cioci. Ale żeby dziecko w wieku 9 miesięcy miało telefon komórkowy to już na prawdę...
~paktofonikomaniaczka    13.08.2009 @21:12:53
kwiaty i zachody słóńca też nie są oryginalne .. jest setki takich prac i jakoś `Pani` tego nie wypominam
_______
ja idę w parze z marzeniami.
~paktofonikomaniaczka    13.08.2009 @21:10:28
sugerujesz, że praca nie jest moja ?
_______
ja idę w parze z marzeniami.
~kariczka    10.08.2009 @14:16:30
ona nie musi wiedzieć <haha>
Nie no, przestań. Po co ma digarta jak się chwalić nie chce?
_______
...słowa znaczą tyle, ile wart jest ten, kto je wypowiada...


~kariczka    09.08.2009 @18:39:57
czemu się przeraziłaś?
Kusa ma digarta?
_______
...słowa znaczą tyle, ile wart jest ten, kto je wypowiada...


~kariczka    09.08.2009 @17:02:02
kurka, kogo my tu mamy xD
_______
...słowa znaczą tyle, ile wart jest ten, kto je wypowiada...


~aloshka    09.08.2009 @12:38:32
dzięki
~Iwula    04.08.2009 @18:43:33
joł :D
_______
"Młodości, ty naiwności kwiecie..."
~astonmarcin    11.07.2009 @21:34:43
tam było kradzione zdjęcie i rozesłałem to do osób które dały tam komentarz żeby ta osoba nie czuła się bezkarna
na szczęście digartu już nie ma

tak przy okazji świetna galeria
pozwolę sobie dodać do obserwowanych
~jacekl    01.07.2009 @21:33:06
Jeśli ta cała historia z Nibiru to prawda, to pewnie będziesz miała okazję to zobaczyć. Dziękuję za odwiedziny i życzę spokojnego wieczoru.
~atosebycja    23.06.2009 @14:59:24
dziękuję ;>
~erulisse    20.06.2009 @17:55:03
Dzięki za odwiedziny. A zdjęcia świetne
~JustynkaxD    18.06.2009 @20:53:36
wybieram najlepszych xDDD
~Krejt    18.06.2009 @20:44:29
dzieki bardzo. : )
~Tajson    18.06.2009 @15:21:01
a no to chyba że tak ;]
_______
"Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło"
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt